Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de este orientata catre introducerea inovatiei inbusiness si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.
RESPONSABILITATI
Intocmirea documentelor (facturi, avize de insotire, procese verbale etc.) folosind un program informatic de gestiune;
Emiterea facturilor fiscale pe baza comenzilor interne;
Verificarea, arhivarea si indosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente rezultate din activitatea de facturare;
Activitati logistica – repartizarea comenzilor in mijloacele de transport in functie de zona de livrare si cantitatea marfurilor;
Participa la pregatirea, efectuarea si finalizarea inventarierii lunare;
PROFIL
Studii medii sau universitare, de preferat in domeniu economic
Experienta in domeniu de minimum 1 an
Orientare spre performanta
Excelente abilitati de relationare
Cunostinte MS Office - nivel mediu
BENEFICII
Pachet salarial complex
Al 13-lea salariu
Bonuri de masa (valoare 1 bon; 15 RON)
Bonus de performanta
Bonus de loialitate in companie (pana la 10% din salariul anual de incadrare)
Diverse bonuri cu ocazii speciale
Abonament medical
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments