Compania angajatoare este un furnizor de echipamente, accesorii (si service) si materiale, pentru industria de publicitate si decor, cu o prezenta de peste 25 de ani in piata, cu birouri in Cluj si Bucuresti.
RESPONSABILITATI
Coordoneaza derularea în condiții optime privind preluarea, recepționarea și aranjarea mărfii în depozit
Se asigură de preluarea comenzilor de livrare și pregătirea acestora de către echipa din depozit, participând și el/ ea activ în aceste activități
Asigurarea derulării activităților de ambalare și etichetare a mărfii pentru expediția zilnică
Asigurarea încărcării coletelor de marfă pentru livrare
Verificarea ocazională a stocului
Participarea la inventarele anuale (de doua ori/an și ocazionale)
Asigurarea curățeniei și ordinii la locul de muncă
Deleagă sarcini, se asigură de buna îndeplinire a sarcinilor de către colegii din depozit, oferă feedback și suport pentru a debloca situațiile mai complexe
PROFIL
Experienţă totală în muncă (3-5 ani)
Experienţă pe un post cu atribuţii similare, min. 2 ani
Studii medii
Responsabilitate, corectitudine și abilități de muncă în echipă
Atenție la detalii, capacitate de auto-organizare, implicare activă
Cunoştinţe operare pc (avantaj soft tip erp)
Bune abilități de comunicare, maturitate emoțională, asertivitate
Bune abilități de organizare, gospodărești
LOCATIE& PROGRAM
Auchan Vitan
L-V: 9:00-17:30
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
コメント