Compania angajatore este un important furnizor de servicii de curatenie industriala cu prezenta la nivel national, de peste 20 de ani.
RESPONSABILITATI
Raportare și bugetare:
Pregătirea rapoartelor lunare (P&L, B/S și CF); Analiza centrelor de cost și profit; analiza variațiilor față de buget/previziuni și față de anul precedent;
Analiza de performanța pe centre de costuri și profit, din perspectivă financiară și propune acțiuni corective;
Analiza capitalului de lucru (creanțe, datorii și stocuri) și monitorizarea fluxului de numerar;
Relatia cu firma de contabilitate externalizata sau cu departamentul intern, dupa caz
Relatia cu departamentele interne pentru atingerea obiectivelor comune: monitorizarea performanței reale, identificarea cauzelor variațiilor față de așteptări (buget, rezultate istorice), propune acțiuni corective și urmărirea acestora;
Participarea activa in procesul anual de bugetare (P&L, B/S, CF), alinierea termenelor în cadrul organizației, ofera îndrumare și sprijin adecvat. Consolideaza datele și ipotezele și ofera suport in procesul decizional cu analize, rapoarte și recomandări pertinente. Sprijin în dezvoltarea planului de afaceri strategic al companiei;
Proiecte interdepartamentale:
Ofera asistenta directorului financiar al grupului și a directorului general în analizele lunare/trimestriale/anuale ale activității (analiza și monitorizarea KPI);
Ofera suport pentru diferite proiecte de finanțare (pregătirea datelor, compararea și evaluarea opțiunilor etc.);
Este direct implicat in implementarea politicilor și procedurilor financiare ale Grupului/ companiei;
Ofera asistență financiară (control și contabilitate), analiza diferitelor opțiuni și propunerea de soluții optime;
Evaluarea rentabilității diferitelor proiecte și elaborarea de modele financiare pentru evaluarea investițiilor și a inițiativelor similare, pregătirea de analize ad-hoc (cum ar fi NPV, Payback, ROI etc.) pentru proiecte strategice;
Monitorizează Capex și Opex prin furnizarea datelor, analizelor și recomandărilor necesare;
Furnizeaza diverse informații solicitate de auditori, bănci și parteneri de afaceri externi, după caz;
Participa la proiecte și inițiative interfuncționale, conform cerințelor conducerii, asistență financiară (control și contabilitate), analiza diferitelor opțiuni;
Monitorizarea și raportarea indicatorilor financiari de performanță pentru echipele din operational și comerciale;
Monitorizarea costurilor generale în întreaga organizație și controlul acestora pentru a evita depășirile de cheltuieli față de buget;
Susține si inițiază auditul intern și identifică proactiv punctele slabe și recomandă acțiuni corective;
PROFIL
Licențiat în economie (de preferință în finanțe și contabilitate);
Cel puțin 3 ani experienta in raportare si analiza financiara, de preferat în prestari de servicii;
Bune abilități de analiză a datelor, sinteză a informațiilor si gândire critică
Bune abilitati de comunicare, capabil sa lucreze sub presiune si cu termene limita
Cunoștințe financiare solide (P&L, B/S, CF, KPI financiari, calcularea costurilor și elaborarea bugetului);
Bune cunoștințe de finanțe și contabilitate (de ex. RAS, IFRS);
Bune cunoștințe de sisteme IT (ex. ERP, MS Office, BI).
Limba engleza- avansat;
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteți CV-ul la office@hrdaily.ro
Comentários