Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.
RESPONSABILITATI
Pregateste si gestioneaza setul de documente pentru indeplinirea formalitatilor vamale;
Mentine relatia cu comisionarii vamali;
Mentine relatia cu autoritatile publice si/sau private implicate in procesul de achizitie si livrare a marfii in cadrul societatii;
Intocmeste si transmite documentele pentru livrari extracomunitare, respectiv intracomunitare;
Inregistreaza facturile in sistemul informatic;
Intocmeste comenzile de transport si le inregistreaza in sistemul informatic;
Elibereaza documentele de calitate (declaratii de performanta, declaratii de conformitate) aferente livrarilor efectuate de societate si le inregistreaza in sistemul informatic.
PROFIL
Studii superioare absolvite
Experienta: minim 3 ani in domeniul achizitiilor / activitati de import export
Capacitate de decizie,
Bune abilitatide comunicare si interrelationare cu o varietate de roluri
Bune abilitati de organizare a activitatlor, prioritizare, incadrarea in termene
Cooperare si lucrul in echipa
Competente de lucru cu Microsoft Office: Excel, Outlook
Limba engleza mediu-avansat
BENEFICII
Salariu competitiv
Bonuri de masa,
Decont transport
Pentru a aplica la acest job va invitam sa trimiteti CV-ul la office@hrdaily.ro
Comments